Офіційний сайт Узинської міської ради та її виконавчих органів

Офіційний сайт Узинської міської ради та її виконавчих органів

ШАНОВНІ  ЖИТЕЛІ 

МІСТА  УЗИН  ТА  ГОСТІ!

За підтримки  Аграрної партії України

та Узинського міського голови Олександра Охріменка, 

з нагоди свята -   Дня 8 березня 

запрошуємо всіх бажаючих на показ вистави «Самотня леді» 

театр ім.Саксаганського, що відбудеться 

06  березня 2017 року о 14.00 годині 

в приміщенні гарнізонного будинку офіцерів м. Узин. 

Вхід на виставу безкоштовний. 

Узинський  міськвиконком

 

20 лютого 2017 року узинчани вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні. Заходи розпочалися о 11.00 на площі Героїв Космосу.

Описати, а тим більше відчути глибину трагедії і болю, які впали невимовним тягарем на Україну, нині не під силу нікому. Їх назвали Небесною сотнею – Героїв, які загинули в Києві на Майдані, вулицях Грушевського та Інститутській. Гинули за честь, за волю, за право бути Українцем і за свою Батьківщину. З промовою до присутніх звернувся міський голова Олександр Охріменко. Вчитель Узинської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів Мартова Валентина Миколаївна  прочитала авторський вірш, присвячений Героям Небесної Сотні. Ведуча заходу - директор ЦДВМ "Зоря" Наталія Хіль поіменно назвала загиблих Героїв Небесної Сотні. Присутні вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні хвилиною мовчання. “Мирні солдати Майдану”, наші “Ангели сьогодення” навіки зайняли свої пости захисту українського народу на Майдані. Небесна сотня на варті. Вони поруч. Поруч з нами. З усім українським народом. Так, Герої не вмирають! Вони вічно житимуть у наших серцях. І усі наші діяння направлені на те, щоб їх жертва не була даремною. Слава Героям і слава Україні!

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» до суб’єктів декларування відносяться особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування; інші посадові особи юридичних осіб публічного права; інші особи, які зобов’язані подавати декларацію відповідно до цього Закону.

СПОСІБ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ

Як зазначається у ст. 45 Закону, суб’єкти декларування зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції  декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

ТИПИ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ ДЕКЛАРАЦІЙ

Передбачено 4 типи електронних форм декларації:

щорічна (охоплює попередній рік);

перед звільненням (охоплює період, який не був охоплений раніше поданими деклараціями);

після звільнення (охоплює попередній рік, тобто рік, у якому особа звільнилася); кандидата на посаду, у разі якщо посада належить до переліку суб’єктів декларування або до переліку посад з підвищеним корупційним ризиком.

Форма Декларації заповнюється на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) – режим доступу https://nazk.gov.ua/.

Щоб увійти до системи, необхідний електронний цифровий підпис (ЕЦП).

З метою захисту інформації державні органи мають здійснити заходи із забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

Слід відмітити, при вході до електронної системи декларування офіційного веб-сайту НАЗК міститься перелік із 16 акредитованих центрів сертифікації ключів, що дає змогу отримати ЕЦП суб’єкту декларування за певних умов самостійно.

Звертаємо увагу, що лише наявність ЕЦП дасть можливість зайти до електронної декларації. 

Роз’яснення щодо заповнення електронних декларацій та відеоінструкція заповнення електронної декларації розміщені на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції :

https://nazk.gov.ua/news/nazk-nadaye-informaciynu-dopomogu-subyektam-deklaruvannya

https://nazk.gov.ua/deklaraciya

 

 

 

 

 

Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляє, що починаючи з 1 січня 2017 року розшириться коло суб’єктів е-декларування.

“Друга хвиля охопить більше коло суб’єктів електронного декларування. Наразі вичерпний перелік міститься у Законі України “Про запобігання корупції”, -  повідомив заступник голови НАЗК Руслан Радецький.

Тож, відповідно до Закону, під другу хвилю е-декларування потраплять, особи, які вже заповнювали е-декларації за 2015 рік, тобто всі без винятку особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також прирівняні до них для цілей Закону України “Про запобігання корупції” посадові особи, юридичні особи публічного права.

Джерело: https://nazk.gov.ua/news/nazk-z-1-sichnya-2017-roku-znachno-rozshyrytsya-kolo-subyektiv-e-deklaruvannya

15 лютого в Україні відзначається День вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 28-ма річниця виведення радянських військ з Афганістану.

Сьогодні в м. Узин біля пам’ятного знаку воїнам-афганцям вшановували воїнів-учасників бойових дій на території інших держав, які з честю та гідністю виконували свій інтернаціональний військовий обов’язок у різний час далеко від Батьківщини.

Урочистий захід відбувся за участю Узинського міського голови Охріменка О.Г., голови Білоцерківської райдержадміністрації Джегура Г.В., голови Білоцерківської районної ради Гринчука В.Ю., помічника-консультанта народного депутата України Гудзенка В.І. Євгенія Гудзенка, представника благодійного фонду «Фортеця» по Білоцерківському району Василенко В.А., керівника апарату Білоцерківської районного організації «Аграрна партія України» Волошина О.М., активу районної організації воїнів-інтернаціоналістів, представників підприємств, установ та організацій міста Узин, учнів шкіл.

На мітингу зі словами щирої вдячності воїнам-інтернаціоналістам за виконання інтернаціонального обов’язку, подяки та підтримки нинішнім воїнам, які виборюють незалежність та суверенітет нашої держави в зоні АТО, виступив Узинський міський голова Олександр Охріменко. Він нагородив подякою та надав грошову допомогу Білоцерківській районній організації української спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів).

До присутніх воїнів звернулися голова Білоцерківської райдержадміністрації Геннадій Джегур, голова Білоцерківської районної ради Віталій Гринчук, помічник-консультант народного депутата України Гудзенка В.І. Євгеній Гудзенко, представник благодійного фонду «Фортеця» по Білоцерківському району Володимир Василенко, керівник апарату Білоцерківської районної організації «Аграрна партія України» Олександр Волошин, які нагородили почесними відзнаками та надали грошову допомогу  ветеранам Білоцерківської районної організації української спілки ветеранів Афганістану.

Учні 4А та 4Б  класів Узинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 продекламували вірш на честь воїнів.

Присутні вшановували пам`ять загиблих воїнів хвилиною мовчання та поклали квіти до пам’ятника воїнам-афганцям.

На закінчення мітингу голова Білоцерківської районної організації української спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) Сергій Нагайцев подякував керівникам за надану допомогу та за підтримку організації.

 

День Святого Валентина ще іменують Днем усіх закоханих. Свято неофіційне і не є вихідним, проте активно відзначається молоддю щорічно 14 лютого. День Валентина прийшов до нас з-за кордону і дуже скоро став одним з найпопулярніших молодіжних свят.

Історія виникнення свята

Достовірних даних про те, де саме зародилася традиція святкування немає. За переказами, День Святого Валентина вшановує великомученика Валентина - священика, який всупереч наказу імператора Клавдія ІІ, що забороняв молодим чоловікам мати сім'ю, таємно вінчав закоханих. Правитель вважав, що самотній чоловік, не обтяжений сімейним побутом, має шанси стати кращим воїном, оскільки його думки зайняті тільки майбутніми битвами. Незабаром дії священика були розсекречені, сам Валентин постав перед судом, піддався жорстоким тортурам і згодом був страчений.

В ніч перед стратою Валентин пише послання дочці тюремника, в яку був до нестями закоханий, і залишає підпис - «Твій Валентин». Але бути разом їм, звісно, не судилося... Кохана змогла прочитати листа лише після страти священника.

Згодом такі листи стали називати «валентинками». Дата смерті великомученика і припадає на 14 лютого.

Минуло багато часу, в XIV столітті священика Валентина канонізували - за благі діяння віднесли до числа святих. Відтоді День Святого Валентина активно святкується в Європі і в нашій країні.

У День всіх закоханих усі ми один від одного очікуємо, але більш готуємо один одному - закоханий закоханому, маленькі і не маленькі сюрпризи - це буде певним знаком. Знаком, який можливо для стороннього здасться зовсім не значним, але для закоханих це буде особлива і неповторна подія - знак любові, знак небайдужості, знак потаємного й унікального стану - стану, який переживе все. Стану, який збережеться назавжди. Стану кохання!

БІЛОЦЕРКІВСЬКИМ ОБ'ЄДНАНИМ МІСЬКИМ ВІЙСЬКОВИМ КОМІСАРІАТОМ ПРОВОДИТЬСЯ НАБІР ТА ПРИЗОВ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ ЗА КОНТРАКТОМ.

 

На військову службу за контрактом приймаються чоловіки віком від 18 до 60 років, жінки від 18 до 50 років.

Грошове забезпечення - від 7000 гривень.

Термін контракту - від 6 місяців.

Одноразова фінансова допомога – 10000 гривень.

За участь в АТО здійснюється додаткова грошова виплата.

Надається можливість обирати військову частину для проходження служби.

Бажаючим проходити військову службу за контрактом звертатися до Білоцерківського ОМВК за адресою:

м. Біла Церква, вул. Павліченка, 14

тел. 063-62-999-20

тел. 5-13-45

Інформуємо, що на території Узинської міської ради діють наступні податки і збори:

Відповідно рішення 14 сесії Узинської міської ради 7 скликання від 07.02.2017 року № 14-102/2017 "Про внесення змін до рішення Узинської міської ради 7-67/2016 від 14.07.2016 року «Про затвердження Положень та ставок місцевих податківі зборів на території міста Узин на 2017 рік":

:

УЗИНСЬКА МІСЬКА РАДА

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Чотирнадцята  сесія  сьомого скликання

07 лютого  2017 року                                                                                               м. Узин                  

РІШЕННЯ

 

Про внесення змін до рішення

Узинської міської ради 7-67/2016

від 14.07.2016 року «Про затвердження

Положень та ставок місцевих податків

і зборів на території міста Узин на 2017 рік»

   Відповідно до  Закону України №1791-УIII від 21.12.2016 р. «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» ,ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статей 10, 12, розділів, XII, XIV Податкового кодексу України та з метою забезпечення надходжень до бюджету м.Узин, Узинська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити наступні Положення в новій редакції:

1). Положення  про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території міста Узин (додаток №1);

2). Положення  про транспортний податок на території міста Узин (додаток №2);

3). Положення про особливості справляння єдиного податку суб’єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності (додаток №3).

2. Дане рішення набуває чинності у відповідності до Закону України № 1791-УIII від 21.12.2016р.«Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році».

3. Вважати такими, що втратили чинність ч.1п.3, ч.3.п.3, ч.4.п.3 рішення №7-67/2016 від 14.07.2016 року «Про затвердження Положень та ставок місцевих податків і зборів на території міста Узин на 2017 рік».

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Узинської міської ради з питань планування, бюджету, фінансів, економічних реформ, підприємництва, промислового розвитку та інвестицій (голова комісії-Вішнякова З.В.)

Міський голова                                                        О.Г.Охріменко

№ 14-102/2017

*************************************************************************************************************************************************

Додаток  №1

до рішення  Узинської міської ради

від 07лютого 2017 року № 14-102/2017

 

ПОЛОЖЕННЯ
про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1. Платники податку

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

- якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

- якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

- якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.    

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка. 

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

- об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади,  Узинської міської ради, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

- будівлі дитячих будинків сімейного типу;

- гуртожитки;

- житлова нерухомість, не придатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням   міської ради;

- об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа,  визнаним  такими  відповідно  до  закону,  дітям - інвалідам,  які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

- об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

- будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

- будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

- об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

- об’єкти нерухомості державних, комунальних та неприбуткових підприємств;

- бази олімпійської та параолімпійської підготовки;

- об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним та прийомним сім’ям, у яких виховується п ’ять та більше дітей.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Надається пільга із сплати податку на житлову нерухомість у розмірі 100% наступним категоріям громадян:

а) особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а саме:

- учасники бойових дій;

- учасники війни;

- члени сім’ї загиблого (померлого);

- інваліди війни;

б) особи на  яких поширюється дія Закону України «За особливі заслуги перед Батьківщиною», а саме:

- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

- вдови (вдівці) осіб, які мали особливі заслуги перед Батьківщиною;

в) особи, на  яких поширюється дія Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»     ( ст. 6-1; ст.  6-2; ст. 6-3)

4.3. Надається пільга із сплати податку на житлову нерухомість у розмірі 100% за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України громадянам:

а)  на яких поширюється дія Закону України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а саме:

- опікунам, піклувальникам дітей померлого громадянина, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та віднесені до категорії 1;

- учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесеним до категорії 1 та категорії 2;

- дітям – інвалідам, захворювання яких пов’язане з Чорнобильською катастрофою;

б) на  яких поширюється дія Закону України  «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», а саме

- інваліди 1 групи;

- інваліди 2 групи;

в) на яких поширюється дія Закону України  « Про охорону дитинства», а саме:

- багатодітні сім’ї.

4.4. Встановити пільгу у розмірі 100% із сплати податку з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). 

4.5.Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі;

об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).  

5. Ставка податку

5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються  у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування  в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості і  визначені в таблицях 1, 2 до додатку. 

6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.          

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту  4.1 пункту  4 додатка 1 до рішення та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4    додатка 1 до рішення та  відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 4.1 пункту 4  додатка 1 до рішення  та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів  «б» та «в»  цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку,   обчисленого   згідно  з  підпунктом   7.1  пункту  7  додатка 1   до рішення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема,  Узинської міської ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 01 липня  року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. 

9. Порядок сплати податку

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до  міського бюджету   згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Інші питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України. 

11. Строки та порядок надання звітності про обчислення і сплату податку

11.1 Платники податку-юридичні особи самостійно обчислюють суму податку та подають до контролюючого органу  річну податкову декларацію до 20 лютого поточного року з розбивкою річної суми  рівними частками поквартально.

11.2 Платникам податку-фізичним особам обчислення суми податку здійснюється контролюючим органом, який надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку за місцем податкової адреси платників (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за звітним.

Секретар міської ради                                                                             Л.М.Олініченко

*****************************************************************************************************************************

                                                                        Таблиця 1 до додатку

                                                                                   до рішення  міської ради

             від 07 лютого 2017 року №14-102/2017

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно,

відмінне  від  земельної ділянки,  для об’єктів  житлової  нерухомості

 

Типи об’єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

1.
Житловий будинок - будівля капітального типу, 
споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом,
іншими нормативно-правовими актами, і призначена
для постійного у ній проживання. Житлові будинки
поділяються на житлові будинки садибного типу
та житлові будинки квартирного типу різної поверховості.
Житловий будинок садибного типу - житловий будинок,
розташований на окремій земельній ділянці,
який складається із житлових та допоміжних
(нежитлових) приміщень

0,25

2.
Квартира   -  ізольоване помешкання в житловому будинку, 
призначене та придатне для постійного
у ньому проживання

0,25

3.
Прибудова  до  житлового будинку - частина будинку, 
розташована поза контуром його капітальних
зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку
одну (або більше) спільну капітальну стіну

0,25

4.
Котедж - одно-, півтораповерховий будинок 
невеликої  житлової  площі для постійного
чи тимчасового проживання з присадибною  ділянкою

0,25

5. 
Кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - 
ізольовані помешкання в квартирі,
в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів

0,25

6.
Садові  будинки - будинки для літнього (сезонного) 
використання, які  в питаннях нормування площі забудови,
зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання 
не  відповідають нормативам, установленим для  житлових будинків

0,25

7.
Дачні будинки -житлові будинки для використання 
протягом року з метою позаміського відпочинку

0,25

Секретар міської ради                                                                          Л.М. Олініченко

 ****************************************************************************************************************************

                                                                             Таблиця 2 до додатку

                                                                                   до рішення  міської ради

             від 07 лютого 2017 року № 14-102/2017

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно,

відмінне  від  земельної ділянки,  для об’єктів нежитлової  нерухомості

 

Типи об’єктів  нежитлової нерухомості

 

Ставка податку, відсотки

 

1.
Будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, 
ресторани та бари, туристичні бази, табори
для відпочинку, будинки відпочинку

 0,15

2.
Будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, 
адміністративно-побутові будівлі, будівлі
для конторських та адміністративних цілей

0,15

3.
Будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, 
адміністративно-побутові будівлі, будівлі
для конторських та адміністративних цілей промислових
підприємств, які не здаються ними в оренду,
лізінг, позичку, тощо

0,0

4.
Будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, 
магазини,   криті ринки, павільйони та зали
для ярмарків, станції технічного обслуговування
автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази
та склади підприємств торгівлі й громадського харчування,
будівлі підприємств побутового обслуговування

0,15

5.
Гаражі та криті автомобільні стоянки

0,15

6.
Гаражі  та криті автомобільні стоянки в 
гаражно-будівельних кооперативах

0,15

7.
Господарські (присадибні) будівлі - 
допоміжні (нежитлові) приміщення,
до яких належать сараї, хліви,
гаражі, літні кухні, вбиральні, погреби,
навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції
та майстерні, які не використовуються в комерційних цілях, тощо

0,0

8.

Інші будівлі

0,15

 
 

 

Секретар міської ради                                                                          Л.М. Олініченко

************************************************************************************** 

                                                                                           Додаток № 2

                                                                                      до рішення Узинської міської ради

                                                                             від 07 лютого 2017 року № 14-102/207

ПОЛОЖЕННЯ

про транспортний податок

 1. Платники податку

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 2 цього Положення є об'єктами оподаткування.

2. Об'єкт оподаткування

Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше  5 років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року. 

3. База оподаткування

Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 2 цього Положення. 

4. Ставки податку

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 2 цього Положення.

5. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року. 

6. Порядок обчислення  та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані до 1 квітня 2017 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

З 1 квітня 2017 року органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики. 

6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

6.5. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу. 

7. Порядок сплати податку

Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України. 

8. Строки сплати податку

Транспортний податок сплачується:

а)   фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 

9. Строк та порядок подання звітності  про обчислення і сплату податку 

9.1.  Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку та подають до контролюючого органу  річну податкову декларацію до 20 лютого поточного року з розбивкою річної суми  рівними частками поквартально.

9.2. Платникам податку - фізичним особам обчислення суми податку здійснюється контролюючим органом, який надсилає (вручає) податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку за місцем податкової адреси платників (місцем реєстрації) до 1 липня базового податкового (звітного) періоду (року). 

Секретар міської ради                                                                                     Л.М. Олініченко

 *********************************************************************************************************************

                                                                                                              Додаток № 3

                                                                                                  До рішення Узинської міської ради

                                                                                                   Від 07 лютого 2017 року №14-102/2017

 

ПОЛОЖЕННЯ

про єдиний податок

Спрощена система оподаткування, обліку та звітності – особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів на сплату єдиного податку з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

1. Платники податку

1.1. Платником єдиного податку є фізична особа - підприємець, яка самостійно обрала спрощену систему оподаткування.

Суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

1) перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень;

2) друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

3) третя група - фізичні особи - підприємці, які протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах не обмежена;

обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень. 

2.  Об’єкт та база оподаткування

2.1. Базою справляння податку є дохід отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

3. Ставки податку та порядок обчислення податку

3.1 Для першої групи платників єдиного податку  -  фізичних  осіб  -  підприємців,  які  не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж  товарів  з  торговельних  місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання  побутових  послуг  населенню  і обсяг доходу   яких   протягом   календарного  року  не  перевищує 300 000 гривень  -10 відсотків від розміру прожиткового мінімуму працездатної особи;

3.2 Для другої групи платників єдиного податку  - фізичних осіб - підприємців,  які  здійснюють господарську діяльність з надання послуг,  у тому числі побутових, платникам єдиного податку  та/або  населенню,  виробництво  та/або продаж товарів,  діяльність у сфері ресторанного господарства,  за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах,  одночасно не  перевищує 10 осіб;  обсяг доходу не перевищує  1 500 000 гривень15 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.

3.3 Для третьої групи платників єдиного податку  - фізичних осіб - підприємців, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах не обмежена, обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень – 3 відсотки до доходу у разі сплати податку на додану вартість, 5 відсотки до доходу у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку. 

4. Податковий період

4.1. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік.

       Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

4.2. Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду. 

5. Строк та порядок сплати податку

5.1 Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

5.2 Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) період.

6. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку

6.1 Платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображається обсяг отриманого доходу, щомісячні авансові внески, визначені Податковим кодексом.

6.2 Платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.

6.3 Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.

Секретар  міської ради                                                                          Л.М. Олініченко

*****************************************************************************************************************

Відповідно рішення 7 сесії Узинської міської ради 7 скликання від 14.07.2016 року № 7-67/2016 "Про затвердження Положень та ставок місцевих податків і зборів на території міста Узин на 2017 рік":

Додаток № 2

до рішення Узинської міської ради

від 14 липня 2016 року № 7-67/2016

 

ПОЛОЖЕННЯ

про земельний податок

1. Платники земельного податку

1.1. Платниками земельного податку є власники земельних ділянок та землекористувачі (що використовують земельну ділянку на правах постійного користування).

2. Об’єкти оподаткування

2.1. Об’єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні (на правах постійного користування земельною ділянкою).

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, яка затверджена рішенням міської ради від 31 січня 2011 року №04-33 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Узина, Білоцерківського району Київської області».

4. Ставка земельного податку

4.1. Ставка земельного податку за земельні ділянки, встановлюється у розмірі 1 (одного) відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за земельні ділянки сільськогосподарських угідь 0,5 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

4.2. Ставка земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності), встановлюється у розмірі 3 (трьох) відсотків від їх нормативної грошової оцінки, за земельні ділянки  зайняті дачно-будівельними товариствами, гаражно-будівельними кооперативами  0,1 відсотка від їх нормативно-грошової оцінки.

4.3. Ставка земельного податку за земельні ділянки під житловим фондом, садовими будинками і дачними будинками фізичних осіб встановлюється у розмірі 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

5. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

5.1. Від сплати земельного податку звільняються:

5.1.1. інваліди першої і другої групи;

5.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

5.1.3. пенсіонери (за віком);

5.1.4. особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а саме:

- учасники бойових дій;

- учасники війни;

- члени сім’ї загиблого (померлого);

- інваліди війни.

5.1.5. особи на  яких поширюється дія Закону України «За особливі заслуги перед Батьківщиною», а саме:

- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

- вдови (вдівці) осіб, які мали особливі заслуги перед Батьківщиною;

5.1.6. особи, на  яких поширюється дія Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»  (ст. 6-1; ст.  6-2;  ст. 6-3)

5.1.7. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.           

5.2. Звільнення від сплати земельного податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 5.1 цього Положення, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:  

5.2.1. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - не більш як 0,10 гектара;

5.2.2. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

5.2.3. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;           

5.2.4. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара;

5.2.5. для ведення особистого селянського господарства-не більше як 2,0 гектара.

6. Пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб

6.1. Від сплати земельного податку звільняються фізичні та юридичні особи відповідно до статей 281 та 282 Податкового кодексу України:

6.1.1. заповідники, у тому числі історико-культурні, національні природні парки, парки державної та комунальної власності, пам'ятки природи, заповідні урочища та парки-пам'ятки садово-паркового мистецтва;

6.1.2. органи державної влади та органи місцевого самоврядування, бюджетні установи, які фінансуються за рахунок усіх джерел фінансування, органи прокуратури, Збройні Сили України та Державна прикордонна служба України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету; комунальні підприємства, установи, організації та заклади Узинської міської ради, які здійснюють свою діяльність у сферах функціювання спортивних споруд, іншої діяльності у сфері спорту;

6.1.3.юридичні особи, які здійснюють свою діяльність у сфері оброблення та видалення безпечних відходів за земельні ділянки, які задіяні під полігон захоронення твердих побутових відходів;

6.1.4. дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади незалежно від їх підпорядкованості, у тому числі дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій;

6.1.5 релігійні організації, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, за земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їх діяльності, а також благодійні організації, створені відповідно до закону, діяльність яких не передбачає одержання прибутків;

6.1.6. житлово-експлуатаційні організації за земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкова територія, що перебувають у спільній власності власників квартир та нежитлових приміщень у будинку.

6.1.7.дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров»я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

7. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню

7.1. Не сплачується земельний податок за:

7.1.1. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, кюветами, мостами;

7.1.2. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв;

7.1.3. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

8. Податковий період для сплати за землю

8.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

9.  Порядок обчислення земельного податку

9.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин м. Узина та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

9.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46  Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

10. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату земельного податку

10.1. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

10.2. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

10.3. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58Податкого кодексу України.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

10.4. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, земельний податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, земельний податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

11. Порядок сплати земельного податку

11.1. Земельний податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до місцевого бюджету міста Узина.

12. Строк сплати земельного податку

12.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році. 

 Секретар міської ради                                                                          Л.М. Олініченко

 

************************************************************************************************************************

Додаток № 5

до рішення Узинської міської ради

від 14 липня 2016 року № 7-67/2016

 

ПОЛОЖЕННЯ
про збір за місця для паркування транспортних засобів

1. Платники збору

1.1. Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням Узинської міської ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках. 

2. Об'єкт і база оподаткування збором

2.1. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням Узинської міської ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, а також комунальні гаражі, стоянки, паркінги (будівлі, споруди, їх частини), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

2.2. Базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування, а також площа комунальних гаражів, стоянок, паркінгів (будівель, споруд, їх частин), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету. 

3. Ставки збору

3.1. Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі від 0,03  відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року згідно переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів в м. Узина.

4. Порядок обчислення, строк та порядок  сплати збору,

строк та порядок подання  звітності  про обчислення і сплату збору

4.1. Сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням об'єкта оподаткування.

4.2. Платник збору, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов'язаний зареєструвати такий підрозділ як платника збору у контролюючому органі за місцезнаходженням земельної ділянки. 

5. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.   

 

Секретар міської ради                                                                          Л.М. Олініченко 

 

 

 

                         

Фоторепортажі


Art-Neonov